Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T22:42:09+02:00
Rețetă? Este vorba despre o compunere sau despre un sfat? Fii mai clar, te rog!
Pentru a învăța mai bine :
- deși n-ai chef, citește seara înainte de culcare cel puțin o dată lecția.. îți garantez 100% că tot vei rămâne cu ceva în cap.
- înainte de teste, ascultări etc. nu te mai gândi la nimic, lasă totul să decurgă cum trebuie.
- nu te stresa!
- fii pozitiv!

Iar pentru a asculta de părinți ... habar n-am, diferă de la o familie la alta, presupun..
Cel mai bine inveti dimineata cand esti relax
2014-11-11T22:46:46+02:00
Dupa o zi intreaga de invatat si luat notite,este preferabil sa te intorci acasa si sa te relaxezi.O pauza de o ora pe care o acorzi propriei persoane ,nu poate sa iti faca decit bine.Dupa aceasta perioada de deconectare ,vei reusi sa absorbi mai multe informatii si vei invata mai bine de o mie de ori.
2 3 2