Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T02:03:50+02:00
In societate trebuie sa ne comportam civilizat. Iata cateva gesturi de buna crestere de care putem da dovada: sa cedam scaunul nostru din autobuz persoanelor in varsta, sa salutam pe cunoscuti, sa vorbim frumos, sa nu jignim. Atunci cand ne aflam in parc, sa nu calcam iarba si sa nu arauncam hartie sa sa facem mizerie in parc.
La scoala trebuie sa respectam atat pe colegii nostri cat si pe profesori; astfel incat respectandui pe ceilalti sa fim si noi respectati.

2014-11-12T11:00:04+02:00
Am invatat la scoala la ora de civica sa avem spirit civic
-sa nu aruncam gunoaie pe jos
-sa reciclam hartia, plasticul, sticla
-sa ajutam batranii
-sa ajutam animalele
1 3 1