Bună, știe cineva ideea principala a urmatorului text:
Gheorghita era un flacau sprancenat si avea ochii Vitoriei. Nu prea era vorbaret, dar stia sa spuie destul de bine despre cele ce lasase si cele ce vazuse. Avea un chimir nou si-i placea,vorbind,sa-si desfaca bondita inflorita si sa-si cufunde palmele in chimir. Intorcea un zambet frumos ca de fata si abia incepea sa-i infiereze mustacioara. Vitoria il admira din cealalta parte a masutei. Minodora de cuibarise pe un scaunel,jos,gata sa sara de cate ori trebuia ceva. Afara se vedea padurea usor ninsa, subt un cer albastru si insorit de moina.

2

Răspunsuri

2014-11-11T22:31:13+02:00
Ghiorghiță era un flăcău în adevaratul sens al cuvântului,de care toți erau mândrii.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T08:14:15+02:00
Gheorghiță era un tânăr taciturn ( tăcut) dar atent la tot ceea cel înconjoară ,drăguț și curat.