Calculati:
a) aria unui paralelogram cu lungimea unei laturi de 120 mm si inaltimea corespunzatoare ei de 4 cm;
b) aria unui dreptunghi cu lungimile laturilor de 10 cm si 0,5 cm:
c) aria unui patrat cu latura de 0,05 m

2
a) 120mm=12cm 12* 4 = 48 b) 10* 0,5 = 5 c) 0,05m = 5 cm 5*5= 25

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T22:26:32+02:00
A) 120mm=12cm 12* 4 = 48 b) 10* 0,5 = 5 c) 0,05m = 5 cm 5*5= 25
2 5 2
2014-11-11T22:27:12+02:00
A) -        
b) 11cm                      
c) 0,1                                            
1 5 1