Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-06T22:02:46+02:00
1.Prin articulare, adjectivul işi schimbă valoarea morfologică. 2. Bună intrebare! Este verb la gerunziu.
aaaa si in " al padurii de argint" de argint este subst. sau adj?. iti dau puncte pt. cel mai bun raspuns daca imi zici :)
Ambele sunt subst.; argint e nume de material, la fel ca aurul. Deci, e subst.
ARGINTIU ar fi fost adj.
mersi
Cp.
2014-03-06T22:06:23+02:00
Mandru=adjectiv

roind=este adjectiv promenind de la gerunziu