Răspunsuri

2014-11-11T22:18:46+02:00
Idee*?
Pai cum erau colegi foarte buni asta ar fi idee principala in compunere*
O.o
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T22:22:03+02:00
Sau poti sa zici ca unul dintre ei a venit de la alta scoala (bubico)si ca s-au asezat in aceeasi banca.bubico nu se putea abtine sa nu il linga pe dino, penntru ca coada lui avea gust a ciocolata(si mai bag chestii de astea sa fie haioasa)

1 5 1