Alcatuiti propozitii in care sa folositi verbele urmatoare, respectand cerintele din paranteze:
- a manca ( infinitiv, subiect )
- a invata ( infinitiv, nume predicativ )
- a citi ( infinitiv, atribut verbal )
- a veni ( gerunziu, complement circumstantial de timp )
- a suferi ( gerunziu, atribut verbal )
- a sterge ( supin, nume predicativ )

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T22:09:32+02:00
A minca este un lucru fara de care nu putem trai.
E necesar a invata in viata.
?nustiu?
?nustiu?
Copilul suferind plingea suspinind.
A-si vedea de sters praful era datoria ei.
sorry pt ce n-am stiut

25 4 25
pune rspul meu ca fiind cel mai bun te rooooog
mersiiii
:*********
:3
- A mânca este un lucru bun pentru organism.
2014-11-11T22:11:59+02:00
Mancatul dela fast-food este nesanatos
Principala ta grija este invatatura
Avem de sters doua maea
El a venit inaintea mea
A plecat suferind

scuze n-am facut nici eu perfect dar care le-am dat sint corecte la tine nu..nu te supara
nui nimic multumesc mult!