Răspunsuri

2014-03-06T21:42:08+02:00
A)50 kg:5x3+10 kg x3=30 kg
b)140 litri :7x2=20 litri x2=40 litri.
Scuze dar la c) nu stiu. :/
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-06T21:43:35+02:00
Nu este un lucru foarte greu.Cred ca daca ai primi doar un raspuns ti-ai da seama cum se face.
a)3/5 din 50=50/5*3=10*3=30.Se impart intregii la numitor iar rezultatul se inmulteste cu numaratorul.Succes la matematica!
1 5 1