Răspunsuri

2014-11-11T21:54:03+02:00
Ti rsp la intrebarile tale?
te ajut eu!
sa imi dai niste i9ntrebari referitor la alimentatie pentru un chestionar, ca dupaia trebuie sa intreb pe cei din scoala de la mine
A rsp deja mai ai nevoie?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T21:57:00+02:00
1: cat de des mananci mancaruri de tip fast-food?
2:cate fructe sau legume mananci pe zi?
3:mananci mereu micul-  dejun?
4:bei cel putin 2 l de apa pe zi?
5:mananci dupa ora 7-8 seara?
6;manaci intotdeauna  mesele impreuna cu familia?
7: manaci de obicei stand la masa sau in pat ?
8: mananci mancare gatita? daca da , in ce consta de obicei aceasta? este bogata in vitamine si substante nutritive sau se bazeaza pe mancaruri procesate sau semiprocesate?
2 5 2