Răspunsuri

2014-11-11T21:52:49+02:00
Minim: 5 drepte
Maxim: 10 drepte
Cu planurile nu m-am clarificat.
10 drepte mi-a dat și mie, iar plane 9 deși nu sunt sigur.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T23:37:26+02:00
Numarul minim de plane este 1 (atunci cand cele 4 puncte din planul alpha sunt coliniare.
Numarul maxim de plane este 7 (atunci cand oricare trei puncte din planul alpha sunt necoliniare - se poate forma o piramida patrulatera cu ceel 5 puncte date).
Referitor la numarul de drepte, raspunsul anterior este corect.