Răspunsuri

2014-11-11T21:44:09+02:00
Poti sa spui ca ai intrat intr-o biblioteca si ai vazut o reclama la o carte si ca ti-a placut aspectul cartii. De aici poti sa spui ca ti-a placut atat de mult cartea incat te-ai decis sa citesti si alte carti, iar acum cititul a devenit o pasiune 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T21:46:11+02:00
Pai poți începe ca ai găsit o carte dintr-o colecție .Si citind aceea carte , ți-ai dat seama ca îți place ideea colecției si ca vrei sa citești toate cărțile din ea. Si apoi spui ca așa ai inceput pasiunea pentru citit etc ...
1 5 1