Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T21:36:13+02:00
Ţi-ar placea... ?
1. Sa repari ceasuri si bijuterii?
2. Sa fii numarator de bani (de exemplu persoana care sa primeasca si sa dea bani la o banca)?
3. Sa discuti cu diversi oameni despre problemele ce privesc comunitatea?
4. Sa faci experiente stiintifice?
5. Sa conduci un departament administrativ?
6. Sa cânti pe o scena?
7. Sa repari motoare de automobile?
8. Sa înregistrezi datele financiare ale unei firme?
9. Sa ajuti persoanele cu handicap sa se pregateasca pentru o meserie?
10. Sa folosesti microscopul pentru a studia celule si bacterii?
11. Sa cumperi marfa pentru un magazin mare?
12. Sa fii artist?
13. Sa faci mobilier?
14. Sa lucrezi cu calculatorul sau cu un copiator într-un birou?
15. Sa ajuti pe cei neajutorati (handicap, batrâni, copii cu probleme)?16. Sa citesti carti, reviste stiintifice?
17. Sa fii manager de vânzari?
18. Sa scrii scurte povestiri?
19. Sa lucrezi pe o macara?
20. Sa faci rezervari pentru zboruri de avioane, pentru hoteluri într-un birou de voiaj?
21. Sa fii profesor sau învatator?
22. Sa faci munca de cercetare într-un laborator fizic?
23. Sa înregistrezi muncitori care au nemultumiri la locul de munca?
24. Sa faci desene animate?
25. Sa fii dulgher?
26. Sa fii expert contabil (verificare)?
27. Sa studiezi sociologia, adica cum traiesc oamenii împreuna (grupurile sociale)?
28. Sa faci studii stiintifice despre Soare, Luna, planeta, stele?
29. Sa câstigi bani din comert sau la bursa de valori?
30. Sa predai muzica în scoli?
31. Sa asamblezi componentele unui echipament stereo?
32. Sa verifici bugetul unei firme?
sunt multe intrebari... n-am mai avut idei sa le insirui.. sper ca iti e de folos.
ms
2014-11-11T21:37:34+02:00
Cind iti alegi o profesie nu trebuie sa tii cont de parerile celorlalti. Trebuie sa faci ceea ce iti place tie, daca o sa te ghidezi pe parerile altor persoane apropiate tie, nu vei avea succes in viata, profesia va fi plictisitoare.