Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T21:28:28+02:00
In prima zi s-au folosit 2 metri de stofa , iar in a doua zi 5 metri de stofa . Cati metri de stofa s-au folosit in a treia zi stiind ca s-a foloit de 3 ori mai multe stofa decat in primele 2 zile la un loc ?

1 5 1
2014-11-11T21:28:43+02:00
La un magazin,intr-o zi, se aduc 2 tone de mere si 5 tone de pere.Care  este cantitatea de fructe adusa la magazin in 3 zile(nu s-a vandut nimic!)