Răspunsuri

2014-03-06T21:37:46+02:00
Mda. Pentru clasificarea lexicala, trebuie sa cauti in dictionar arhaisme ('cetera'), regionalisme, argotice. Dpdv morfologic: sunt substantive la plural, din care 'necajitilor, asinii, capii' sunt articulate. Dpdv fonetic unele sunt monosilabice, altele plurisilabice.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-06T21:42:27+02:00
Fonetice:holde,cetera,necajitilor
morfologice:oable,razlogi
lexicale:capii,asinii
Ea a raspuns cum trebuia :)
Adica, explica-mi, pls.
Care e diferenţa?
Asta a fost decizia mea si atat !
Ha! Habar nu ai ce vrea exercitiul tau!