Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T20:54:01+02:00
Poti cauta pe youtube lectia dorita. eu asa am inteles lectia si algoritmul de extragere . 
vroiam sa scriu algoritmul de extragere dar am vrut sa fie pe intelesul tuturor
si de aceea
2014-11-11T20:54:29+02:00
Inveti in fiecare seara iti citesti toate lectiile care vrei sa-ti intre in cap si  a doua zi repeti si tot asa!Si o sa vezi ca functioneaza!
aha pai cauti pe youtube
mersi frumos
si scuze ca te-am deranjat cu o intrebare banala dar asa pot intelege mai usor la scoala
Te inteleg si eu am ajuns ieri la lectia cu radicali si ma incurc la ei caci abia ia-m invatat dar prin aplicarea ex o sa iti intre la cap
ms