Răspunsuri

2014-11-11T20:52:33+02:00
Pai nu il poti convinge, acest lucru consta in propria credinta,daca el crede ca Dumnezeu ii este alaturi acesta ii va da credinta sa
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T20:55:55+02:00
Pai. . .
Un om are liberul arbitru. Depinde de noi, ce credem si ce nu. Dumnezeu este unul singur(fie ca tu crezi ca e o mana de sus care ne-a facut din pamant, fie ca tu crezi ca e Big Ben. etc) Dumnezeu este ceea ce tu doresti sa crezi.
1 5 1