In scriere 1*2*3*4 inlocuiti ,,*" cu semne ale operatilor artimetice si puneti paranteze, astfel incit sa obtineti :
a)cea mai mare valoare posibila;
b)cea mai mica valoare posibila.
Va rog mai repede dau funda aveti la dispozitie o zi....

2

Răspunsuri

2014-11-11T20:53:56+02:00
A)24(inmultim)
b)0.041(inpartim)
Ce sa fac cu 24 ,0,041 te rog lamurste...
sunt mai bune ale mele nici macar nu are cum sa iti dea 0.041 doar daca imparti toate numerele
La aldoile trebuie sa iasa -23
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T21:07:08+02:00
A) (1+2)x(3x4)=36
b)1+2-3+4=4