Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-06T21:14:26+02:00
I  /-----/
II /-----/.4.
III /-----/..5..   total 12 lei
12-(4+5)=3 (3 segmente egale)
3:3=1 leu (un segment)
I=1 leu
II=5 lei
III=6 lei
verificare 1+5+6=12 lei
2 4 2
  • Utilizator Brainly
2014-03-06T21:15:54+02:00
1.I____I
2.I____I+4
3.I____I+4+1
 Au in total 12 lei .
 12-9=3 
 3:3=1 leu ( 1 )
 1+4=5 lei ( 2 )
 1+4+1=6 lei ( 3 )

1 3 1