Răspunsuri

2014-11-11T20:50:27+02:00
Am venit la fratele meu, la oraș, dar zadarnic am sunat la ușă, ca soneria nu funcționa .
Am venit la fratele meu,la oras,dar zadarnic am sunat la usa,ca soneria nu functiona
frati-miu(la fratele) la use(la usa) suneria(soneria)
multumesc!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T20:51:32+02:00
Am venit la fartele meu, la oras,  dar zadornic am sunat la usa, ca suneria nu functiona