Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T20:49:59+02:00
La dusmani ai la ce sa te astepti pentru ca stii deja ca ei iti vor raul , dar un prieten il crezi apropiat asa ca el  te iti poate face rau stiind ca tu ai mare incredere in el ... cum ar veni expresia dusmanul te injunghie ptin fata iar prietenul pe la spate
1 5 1
2014-11-11T20:54:01+02:00
Acest proverb ar vrea sa spuna ca de multe ori prietenii sunt cu mult mai inselatori decat dusmanii, si mai vrea sa spuna ca sa ai grija ce prieteni ai, ca nu cumva mai incolo sa suferi din cauza lor, pentru ca te doare mai tare cand iti spune un prieten asta,decat un dusman... E foarte adevarat....si crud....
Ar venii sa ai grija ce prieteni iti alegi, sa nu dai de falsuri.
adevarat
Mersi din toata inima.Sa stii ca chiar daca i-am dat lui puffy1 cel mai bun,iti dau si tie,dar nu pot.Considera ca-l ai si tu!
Mersi.
Cu placere