Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-06T21:09:01+02:00
A.I____I____I34I
b.I____I____I
c.I____I
 Suma este 289 . Aflam suma partilor egale :
 289-34=255
 Acum vedem ca ne raman 5 parti egale deci putem sa aflam o parte sau pe "c"
 255:5=51 ( c )
 51x2=102 ( b )
 51x2+34=136 ( a )
Verificare : 136+102+51=289
 

3 4 3
2014-03-06T21:19:30+02:00
I   /-----/-----/...34...
II  /-----/-----/
III /-----/              total 289 
289-34=265 (5 segmente egale)
265:5=53 (un segment)
I= 53*2+34=106+34=140
II=2*53=106
III=53
verificare 140+106+53=289
1 2 1