Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T20:42:31+02:00
Pai daca vrei sa scrii mai rpd poti sa scrii prescurtat,sau daca esti dupa-miaza poti sa scrii jumate seara si jum dimineata

Comentariul a fost şters
ms foarte mult
Comentariul a fost şters
2014-11-11T20:50:34+02:00
Pai incearka sa sa uitzi la tot ce te gindeshti shi potzi sa rezolvi cu calculatorul de la telefon (daca ai unul) ,daca nu ai foloseshte unul material....Shi incearka sa te apuci de teme cind vii de la shcoala =)