Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T20:52:33+02:00
-Sa vedem pe cine ascultam astazi... Popescu Codruta este prezenta?
-Da, doamna profesoara.
- Ce am avut de pregatit pentru astazi?
-...Mmm, pai, stiti... astazi mi-a fost... cam rau
- Nu e bine... tema ti-ai facut-o?
-Pai...nu chiar...in intregime...Ma puteti ierta?
- Bine, dar de alta data sa nu se mai intample. Totusi trebuie sa te pedepsesc intr-un fel si iti voi da o tema in plus...
- Am inteles, promit ca nu o sa se mai intample...
- Bine, asa sper si eu
  • Utilizator Brainly
2014-11-12T00:25:10+02:00
*La pregatire*
-Buna, Gabriela!
-Buna ziua!
-Cum a fost la test?Ai foaia la tine?
-Da,uitati-o.Mi-am notat raspunsurile.Mie mi s-a parut a fi foarte simpla lucrarea...cu exercitii in genul celor lucrate in clasa...singura problema a fost la o formula de calcul prescurtat care valora 0,30p.Am impresia ca am gresit.
-Ma uit imediat, stai sa ajung la ea.Siii, altceva? V-a predat ceva nou ?
-La geometrie, pozitia unei drepte fata de un plan.
-Bine ca ati ajuns la lectia asta, ti-am adus un model de subiect pentru evaluarea nationala in care la subiectul II, iti cere, printre altele, sa demonstrezi ca o anumita dreapta e perpendiculara pe un plan. E destul de grea, as vrea sa incerci sa o faci acum.
-Ok doamna.Oh, si am uitat sa va spun!Am luat 10 la optional matematica pentru ca am avut de facut cele 30 de probleme la alegere din Mate 2000 pe care ni le-a dat pentru noiembrie.
-Bravo!Sa o tii tot asa, ca asta e an greu si va trebui sa acumulezi note cat mai mari si sa evoluezi, sa te pregatesti pentru examen...Acum hai, sa incercam sa facem problema!