Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T20:38:20+02:00
Toamna aceasta este mult mai diferita de celelelte.In acesta toamna am privit cum zboara stolurile de pasari. Vintul nu mai bate domol. Frunzele a acoperit toata cimpia iar firele uscate de iarba abia se ma vad.Copacii sunt deja dezbracati. Cerul este cenusi iar baba dochia va trebui sa ne mai viziteze.

P.S. armiu nustiu
4 5 4
2014-11-11T20:40:40+02:00
Afara este toana.frunzele multicolore au format un covor colorat .copiii pleaca fericiti la scoala.cimpia este acoperita cu flori una mai frumoasa ca alta.vintul bate domol. un copac mai batrin isi misca crengile lasate in jos.un stol de pasari au inceput a cinta.totusi ce bine este toamna,indiferent de cum este ea rece ,calda sau ploioasa.
1 4 1