Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T20:31:54+02:00
1)234+321=555.-diferenta.                                                                                     2)555+234=789-descazutul.                                                                                              
Daca te-ai rugat.....
ei si ce
tu nu stii de glum?
daca te rogi primesti
da stiu
2014-11-11T20:31:58+02:00
D-Sc=diferenta
D-234=234+321
D-234=555
D=789
marcheaza-l daca e cel mai bun raspuns.multumesc!