Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T20:41:40+02:00
Era lume= predicat nomic, format din verbul copulativ a fi, timp trecut, si nume predicativ lume
multa =atribut, exprimat prin adjectiv, singular, feminin, determina substantivul lume
in casa=complemet circumstantial de loc, exprimat prin substantivul casa, feminin, singular, precedat de prepozitia in
parinti, bunici, frati si surori= subiect multiplu, exprimat prin substantive comune, plural, masculin si feminin

1 5 1
2014-11-11T21:15:00+02:00
Era lume - este verb predicativ,deoarece se poate înlocui cu - exista ( multă)
lume , - se afla - (multă) lume ,iar funcția sintactică este de predicat verbal.