Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T20:33:38+02:00
Un vânt molcom şi cald adie peste câmpia înverzită. Suflă gingaş peste grâul proaspăt încolţit, după care se ridică ca un duh spre înălţimi. Firişoarele străvezii de grâu îi răspund vântului la unison cu mişcări line. Se bucură de mângăierea discretă a vântului şi îşi scutură vesele ultimele bobiţe cristaline de rouă. O nouă zi începe. O zi frumoasă de poveste, judecând după razele de soare care scaldă cu lumina lor lanul înverzit.
1 5 1
2014-11-11T20:34:01+02:00
Un peisaj de campie este plin cu flori de camp si iarba inlocurile de campie se pot cultiva legume si cereale