Răspunsuri

2014-03-06T20:57:15+02:00
4 moli de apă;2moli de amoniac;4moli de calcar(carbonat de calciu)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-06T21:02:27+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Nr moli = masa substantei/masa molara a substantei
nr moli apa=76/18=4,22 moli
nr moli amoniac=34/17=2 moli
nr moli carbonat=400/100=4 moli
AM VAZUT LA APĂ 72G
SI DE FAPT CRED CA PROFESORUL LE-A DAT 72G DACĂ SUNT A 7-A