Răspunsuri

2014-11-11T20:21:13+02:00
Carte= Cutezatorii
Roman=Toate panzele sus 

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-11T20:27:41+02:00
Preferatele mele sunt:
Baltagul (Mihail Sadoveanu)
Romanul Adolescentului Miop (Mircea Eliade)
Apropierea furtunii (Alan Dean Foster)
Planeta Celor 2 Sori (Horia Arama)
Moby Deck (Herman Melville) ⇒ am scris Deck pt. ca sistemul intelege o tampenie... in realitate este cu "i", nu cu "e"...
2 5 2