Răspunsuri

2014-11-11T20:19:31+02:00
Se numeste deimpartit

impartitor este al doilea termen al impartitii,primul se numeste deimpartit,rezultatul se numeste cat sau rest
Comentariul a fost şters
se spune al doilea fator nu este adunare sau scadere
cine a raportat ca abuz este bine
de ce raportati la abuz totul creca o sa aportati si comentariul asta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T20:20:51+02:00
Numărul care trebuie împărțit se numește ”Deîmpărțit”  :)
deimpartit
iar la care imparti se numeste impartitor