Răspunsuri

2014-11-11T20:15:04+02:00
Frunzele palide ale soarelui     zina belsugului     frunzele plutesc ca niste barcute     padure trista      nori plumburii
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T20:18:53+02:00
Toamna priveste prin ochelarii roz, unde lentilele convergente iti ilustrează visurile, armonia, si caldura prin intermediul covorului multicolor de frunze, si prin lentilele divergente iti explică stările de singurătate si tristețe... toamna e oglinda culorilor; e raiul sentimentelor profunde; e clinketul de zumzete dragalase si fosnet de frunze, e visul reimplinit in fiecare an...
Sunt scrise de tn???
Da, li-am inventat pe lok acum!!!
Bravo!!!
Poti sa ma ajuti si la cealaltă intrebare
Mersi, care?