Răspunsuri

2014-11-11T20:08:28+02:00
Pentru  mine  familia  cea  mai  importanta,ia  este  ca  un  tezaur,in  familie  invatam  sa  ne  descuram in  viata  de  zi  cu  zi.Cind  zai  probleme  familia  te  ajuta  sa  le  rezolvi  si  te  povatuieste  cum  sa  o  rezolvi  cel  mai  bine.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T20:11:04+02:00
Familia înseamnă totul. E o interdependenţă. Familia reprezintă pentru mine ceea ce reprezintă acoperişul pentru o casă. Sunt convins şi mă bazez pe această comparaţie deoarece ştiu că un acoperiş potrivit oferă casei stabilitate şi protecţie, aşa cum o familie unită îmi oferă mie încredere, sprijin şi înţelegere. Un acoperiş nepotrivit ori deteriorat în mod sigur va distruge iremediabil întreaga casă, aşa cum o familie destrămată nu-mi va putea deschide calea către o viaţă liniştită, oportună şi prosperă în înţelegerea valorilor morale şi în câştigarea virtuţilor.
1 5 1