La orele 08:00 intr-o camera frigorifica temperatura era de 0 C.In fiecare ora,temperatura sa micsorat cu 3 C -grade .La ce ora temperatura a fost de-12C-grade?
Ajutatima va rog dsa rezollv aceasta problema!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T20:03:08+02:00
 dupa 4 ore o sa scada temperatura la -12 C deci 8+4=12  La ora 12 va fi temperatura de -12 C
1 5 1
2014-11-11T20:17:16+02:00
12:3=4peste 4 ore va fi -12C 8+4=12 la ora 12 vor fi -12C