a:0=0
nu se poate efectua impartirea unui numar la 0, e imposibil
Asa este, eu asta le explic...dar nu inteeleg..
Pop19, orice numar impartit la zero da infinit. Cauta in carte explicatia. Zero impartit la orice numar este zero. Este altceva. Chiar si fractiile au intotdeauna numitorul diferit de zero. Faci ce vrei cu punctele, dar cel mai inteligent raspuns este total gresit, iar comentariile sunt absurde.
Corect...

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T19:59:07+02:00
Orice numar impartit la 0 da rezultatul 0
10 4 10
nu e adevarat... 5:0 nu este 0...fa verificarea 0*0 da 5???
verificare nu se face asa
ba da cauta oriunde vrei... nu se poate imparti un nr la 0/..
da oricum nu se fACE VERIFICARE ZERO
ce grei de cap sunt cate unii! nu se poate imparti niciun nr la 0!!!
2014-11-11T20:00:11+02:00
Nu convine ...este imposibil sa imparti un nr la 0 deci cand ai de ex:
5:0= nu convine
un infinit...
Lethalleafy are raspunsul corect. Cine da punctele ?