Cum se scrie in lb.spaniola : Eu ma numesc ...... Eu am 11 ani ...... Eu locuiesc in judetul arad orasul curtici ..... Eu imi iubesc foarte mult familia mea.... Va rog e urgent daca nu o sa iau 3 va rog !!!


2

Răspunsuri

2014-11-11T19:57:09+02:00
Yo me llamo........
Tengo 11(onse) anos
vivir en arad......
amo a mi familia mucio...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T19:58:17+02:00
Yo me llamo......Yo tengo once años
Yo vivo en la región Arad, en la ciudad Curtici  
Yo quiero mucho a mi familia 
1 5 1