Salut.Puteti va rog sa-mi dati idei pentru facerea unei surprize de zi de nastere,dar sa nu fie cu csdou,ci ceva ce putem noi la scoala colegii organiza..pliz repede,dau cel mai bun la cea mai super idee:)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T19:56:57+02:00
Pai unul din colegi tai il duce pe respectivul afara in curtea scoli iar tu impreuna cu alti colegi aranjati si voi clasa...iar cand se intoarce de afara sa va anunte ca vine respectivul si cand deschide usa voi sa incepeti sa-i cantati "La multi ani" iar unul dintre colegii tai ii da o felicitare frumoasa in care sa fie urari de la tot colectivul din clasa voastra........Sper ca ti-am fost de ajutor(scz daca te deranjeaza ca am scris la masculin)
Mersi,iti dau cel mai bhun daca,imi spui ce surpriza sa-i mai fac in clasa inafara de cintecul al multi ani
ok...ii poti face gen un colaj cu cele mai frumoase amintiri petrecute impreuna dar si persoana respectiva impreuna cu alti colegi...asta daca poti face rost de poze
2014-11-11T22:14:59+02:00
Tu impreuna cu colegii puteti face o surpriza impodobiti clasa cu baloane si va ascundeti dipa banci etc. si cind el vine puteti sa iesiti de sub banci strigind "surpriza" sau "la multi ani "si apoi sai spuneti niste urari de bine felicitarile de ziua lui in acest caz veti zimbi cu totii

1 5 1