Răspunsuri

2014-11-11T19:50:13+02:00
Mihai a devenit doctor.
Daniel a devenit pompier.
a devenit împreună cu numele predicativ doctor formează predicatul nominal.
a devenit împreună cu numele predicativ pompier formează tot predicatul nominal. 
sper că te-am ajutat !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T19:58:58+02:00
Toate verbele copulative sunt din punct de vedere al  funcției sintactice 
PREDICATE NOMINALE. 
Verbul a deveni este întotdeauna copulativ ,iar acest verb se ia în considerare în situația altor verbe . Exemplu : El a ajuns doctor ( se poate înlocui cu - el a 
devenit doctor ).În acest caz ,a ajuns este verb copulativ,cu funcția sintactică de predicat nominal. 
E bine să reții acest aspect.