Răspunsuri

2014-11-11T19:45:16+02:00
Broasca de la uşă s-a stricat.
Pe nufăr era o broască.

Înainte o unitate de măsura era "piciorul".
Mă dor picioarele. 
Poti sa ma ajuti si pe mine? intra la mine si vezi intrebarea
Te roog!! Daca stii
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T19:46:24+02:00
Broasa a sarit in lac.
Broasca de la usa s-a stricat
Ma dor picioarele.
Picioarele scaunului s-au rupt.
2 5 2