Răspunsuri

2014-11-11T19:47:58+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T19:52:05+02:00
Dacii au fost stramosii nostrii,erau condusi de rehgele burebista,imbracamintea era asemanatoare cu cea ataranilor din zilelel noastre,erau barbosi cu plete mari,pantaloni lungi indoiti la glezne,,pe cap aveau o caciula;femeile aveau o camasa plisata la gat si pe piept cu maneci scurte,imbracamintea era din lana si din canepa;se ocupau cu agricultura,apicultura,cresteau vite,pescuiau,confectionau unelte,arme,podoabe,vase,monede;decebal a luptat cu vitejie
2 5 2