Răspunsuri

2014-11-11T19:41:37+02:00
Latura ori inaltime.............

nu de unde ai luat asa ceva?
fie cum zici tu ca oricum toti de aici sunt genii
Eu stiu ca L la puterea a 2a ori l la puterea a2a
si eu sunt acum la lectia asta si este cum a zis anghelesculacra doar ca eu i-am zis pe scurt dar am uitat sa-i spun :2 dar i-am precizat mai jos
Da am gresit la alta am zis
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T19:42:29+02:00
Semiprodusul dintre lungimea unei laturi si inaltimea corespunzatoare ei
sper ca te-am ajutat
2 5 2