Răspunsuri

2014-11-11T19:41:20+02:00
Going to se foloseste cand vorbesti de un plan, de o activitate si are sensul de : a avea de gand
I am going to play football...
Will se foloseste cand vorbesti despre o actiune ce se va desfasura in viitor
I will play football tommorrow
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T19:46:00+02:00
Going to se fol cand vb despre o actiune viitoare pe care intentionezi sa o faci, dar nu e sigura

de ex. Tomorrow is going to rain ( nu stii sigur, presupui pt ca e innorat sa zicem.)

iar will cand e o actiune care sigur se va petrece, poate chiar in viitorul apropiat.
Look! That tree will fall on that car ! ( acum o sa cada imediat..)
Watch out! You 'll fall in that hole in the ground!  ( sigur o sa cazi daca nu ai grija!
amandoi mati ajutat dar tu miai explicat ce aveam nevoie multumesc
multumesc