Răspunsuri

2014-11-11T19:38:45+02:00
Totul este ca la carte.
Imaginea era ca în carte.
Profesorul ne dicta ce să scriem la fel ca ce era în carte.
A vorbit ca-ntro carte de basme.
Totul este ca-n carte.

7 3 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T19:41:25+02:00
Carte precum izvor de cunostinte
Cartea ca a doua mama
Carte ca un izvor de bucurie
Cartea precum un izvor de intelepciune
Cartea precum un univers Dumnezeesc

sper ca ti-am fost de ajutor!
22 4 22