Răspunsuri

2014-11-11T19:33:43+02:00
Da il divide ,196:14= ..... Si arata ca il divide
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T19:36:02+02:00
Asa se rezolva faci 196 : 14 = 14 de inseamna ca 14 | 196 apropo | inseamna divide ca sa stii si pe viitor iei numarul mai mare in acest caz a fost 196 si il imparti cu cel care a rama dar de obicei il iei pe numarul din stanga cum e 194 si il imparti la cel din dreapta !
Sper ca te-am ajutat !