Răspunsuri

2014-11-11T19:25:10+02:00
Ioa triftong;  i-i hiat; i-i hiat; i-i hiat; ei diftong; ii diftong

1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T19:28:35+02:00
Diftongi:
pustii- pus-tii (ii)
ei
triftongi:
ploioasa- plo-ioa-sa (ioa)
hiatii:
copiii- co-pi-i-i (i-i-i)
si-i (i-i)
campiile- cam-pi-i-le (i-i; i-e)


cu placere
ti-am multumit apasand butonul albastru iti apare si pe profil
am vazut si de asta am spus "cu placere" :)