Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T19:19:40+02:00
Masa de bucatarie era din lemn masiv
un leu fioros a iesit din cusca
in portofel aveam doar un leu

1 5 1
2014-11-11T19:20:06+02:00
Masa din bucatarie este facuta din stejar. Leul este regele junglei.Leul este unitatea monetara in Republica Moldova.

HA HA
- Masa din bucătărie s-a stricat .
- Leul este regele junglei.
-Euro este unitatea monetară în Germania