Care este suma a trei numere naturale,stiind ca doua sunt consecutive,al treilea este 3001 si este cu 107mai mare decit unul din celalalte numere?Gaseste toate variantele

vreau rezolvare completa si cu adunari plus rezultata

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T19:25:19+02:00
1.care sunt nr? 3001-107=2894 a 3001 b 2893 Scuza ma nu am timp trebuie sa plec la antrenament la karate!
nui nimic vor raspunde alti sper sal nu treaca nimeni ca abuz!!!!!!!!!!
o sa mai dau o intrebare care va varola 50 puncte
dar nus sigur
2014-11-11T19:30:34+02:00