Răspunsuri

2014-11-11T19:14:25+02:00
O da, super :O 
 In vremurile de azi trebuie sa te imbraci la moda,sa ai un telefon cat mai bengos, sa fi popular. Si tu faci un text cu asta,ok ? 
sper ca te am ajutat :* <3 
Ms Elena121 dar eu am zis text nu cum sal alcatuiesc
E :))))) ti am dat niste idei :*
Dar totusi ms
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T19:17:08+02:00
A fi cool nu inseamna sa fumezi , bei sau sa faci alte prostii.Copii din ziua de azi vac aceste lucruri si se considera "cool" dar nu este asa .Un om cool este acela care se descurca in situatii deosebite , un om cool se comporta frumos cu ceilalti din jur si cu el insusi. Care poate face ceva mai bun si mai bine in jurul lui .Asta consider eu un om "cool"