Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-11T19:11:52+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pentru ca omul munceste mult si are servici. Sau oamenii de la sat(tara) au treburi cu animalele :porci,vacile,oile,etc.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T19:14:30+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ai multe motive la tema asta: in primul rand, omul e superior animalului, deci are rationament si sentimente. Omul, fiind avansat animalului, trebuie sa aibe grija cum se comporta .Omul mai are si sentiment, care uneori il domina si-l face sa-si piarda controlul, . De aici mai dezvolti tu... :)
1 5 1