Răspunsuri

2014-11-11T19:10:43+02:00
De la țară, Budapesta,1905În clasa cultă, Vălenii de Munte,1909Două iubiri , Vălenii de Munte,1909În întuneric, București 1910Arhanghelii. Roman din viața românilor ardeleni, Sibiu, 1914 (apărut în foileton în 1913 în revista „Luceafărul”)Luncușoara în Păresemi, București, 1920Popa Man. Povestire după o legendă, București, 1920Ceasuri de seară, București, 1921Trăsurica verde, București, 1921Chipuri de ceară, București, 1921Spaima, Craiova, 1922Dezamăgire, București, 1924Legea trupului. Povestea unei vieți, București, 1926Legea minții. Povestea altei vieți, București, 1927Stana, Cluj, 1929Biruința, București, 1930Dolor. Zbuciumul lui Ilarie Bogdan, Craiova, 1930Răbojul lui Sfântu Petru, București, 1934Sectarii, București, 1938Licean...odinioară, București, 1939Amintirile, București, 1940Jandarmul. O mare dramă în Maramureș, București, 1941Domnișoara Ana, București, 1942În pragul vieții, București, 1942Vremuri și oameni. Lumea nouă, București, 1943Vâltoarea, Sibiu, 1944Din copilărie. Chipuri și povestiri, București, 1956Din munți și din câmpii, București, 1957File din cartea naturii, București, 1959Faraonii, București, 1961Strigoiul, București, 1968 (postum)Din pragul marei treceri, Cluj, 1978 (postum)Fața de lumină a creștinismului, Cluj-Napoca, Eikon, 2006.Intâiul DrumNepoata lui moș Mitruț
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T19:15:16+02:00
Dreptatea lui Tepes
legenda Muresului si a Oltului
manastirea Putna
papucii gansacului
Stefan cel Mare si Vrancioaia


legenda muresului si a oltului este al lui Dumitru almas
alooo
Oricum e ok mersi