Răspunsuri

2014-11-11T20:32:43+02:00
Ca orice vrei, care seamana cu o floare.Poti sa faci o floare care are pe marginile petalelor dinti.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T20:46:20+02:00
Otravita uscata mov palida
Eu zic ca ar trebui sa fie o floare mai deosebita, cu petale mari ,albastre si pe ele niste pete roșii, portocali sau orice alta culoare care iese in evidenta , o tulpina lunga si puțin curbata si niste frunze normale